خوش آمدید!!!

ترجمه های من...

خوش آمدید!!!

ترجمه های من...

تا نیمه شب با من باش (جلد اول مجموعه ی هاتاوی)



نام کتاب: تا نیمه شب با من باش (جلد اول مجموعه ی هاتاوی)

نام نویسنده: لیزا کلیپاس

نام مترجم: هانیه خاموشی

خلاصه:

وقتی ارثیه ی ناخواسته سطح زندگی آاملیا هاتاوی» را به یک زندگی اشرافی می رساند، «آملیا» پی می برد که مراقبت از برادر و خواهرش خیلی راحت تر از خرده ریزه های مربوط به این نوع زندگی است.
برخلاف بیشتر مردان اشرافی، رویای «کم» زندگی به دور از قوانین و محدودیت های اجتماعی است.
ان زمان که «آملیا» دست یاری به سمت «کم» دراز می کند، «کم» این کمک و یاری را در صورت داشتن ارتباطی در حد یک دوست معمولی می پذیرد.
ایا کسی مثل «کم» که فردی بی قید و بند است، درگیر زندگی و ازدواج می شود؟


                                                                           برای مطالعه ی این رمان زیبا کلیک کنید.

تا نیمه شب با من باش

نظرات 3 + ارسال نظر
الیرا 1394/08/21 ساعت 12:34

سلام. اون سایت یه جوریه؟ هر فصل رو باید دانلود کنم و بخونم؟ تایپ نداره مثل همین 98یا؟ اگر تایپ داره میشه لطفا لینک تاپیک تایپو بذاری واسم. من عضو شدم ولی نمی تونم استفاده کنم. تشکر

سلام عزیزم. اره باید هر فصل رو دانلود کنید که فعلا فصل اول گذاشته شده . عضو بشین می تونید به راحتی هم از خود پرتال و هم از خود انجمن دانلود کنید.

پری دخترم 1394/08/21 ساعت 11:35

منم داستان رو دوست داشتم و خوشحالم که تونستم بخونم.منتظر ادامه اش هستم

سلام عزیزم. خوشحالم که دوست داشتین و ممنون که همراهمی

ronam 1394/08/10 ساعت 12:00

سلام
ممنون که داستان تو وبلاگ گذاشتی
خیلی قشنگ بود
منتظر بقیش هستیم

سلام Ronam عزیز، قربونت برم... خواهش می کنم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.